Психолого-педагогічна характеристика учня з сім"ї, що опинилась в складних життєвих ситуаціях

08.01.2016 15:24

Психолого-педагогічна характеристика
учня з сім"ї, що опинилась в складних життєвих ситуаціях

Прізвище учня_______________________ ім’я____________________
Клас_________школа_________________________________________
1. Склад  сім’ї (перерахувати)__________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2. Характер поведінки учня в школі_____________________________
____________________________________________________________
3. Найбільш типові прояви недисциплінованості__________________
____________________________________________________________
4. Які міри впливу застосовувались до учня в школі батьківським комітетом___________________________________________________
педрадою___________________________________________________
ІСМ________________________________________________________
ще ким(назвіть)______________________________________________
5.Успішність за семестри:
І семестр____________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ІІ семестр___________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Ставлення до навчання(які предмети любить,які ігнорує,чому)____
____________________________________________________________
____________________________________________________________
7. Ставлення до трудової  діяльності_____________________________
____________________________________________________________

 

8.Які громадські доручення виконує в школі______________________
____________________________________________________________
9.Положення в класному колективі______________________________
____________________________________________________________
10. Відношення класного колективу до учня______________________
____________________________________________________________
11. Чим особисто цікавиться___________________________________
____________________________________________________________
12. Яку професію хоче вибрати_________________________________
13. Які гуртки відвідує________________________________________
____________________________________________________________
14. Які виконує обов’язки_____________________________________
____________________________________________________________
15. Позитивні риси характеру__________________________________
____________________________________________________________
16. Негативні риси характеру___________________________________
____________________________________________________________
17. Чим займається у вільний час_______________________________
____________________________________________________________
18. Що може допомогти у виправленні учня______________________
____________________________________________________________